Comshop.bg доставя онлайн поръчаните стоки чрез куриерска фирма Speedy на посочен от клиента адрес, на посочен от клиента офис на куриерската фирма, в магазин на Comshop.bg в зависимост от избора на клиента или чрез собствени средства на посочен от клиента адрес (до входа на адреса или най-близкото място където е възможно паркиране). Цената за доставка на всички стоки, с обща стойност под 400лв. (с ДДС) е 7,20лв. За пратки с опция за плащане "Наложен Платеж" може да бъде начислена допълнителна такса, която ще бъде видима преди финализиране на поръчката.

 Времето за доставка е от 1 до 3 работни дни за стоки, налични в централен склад, от 3 до 5 работни дни за стоки, налични във външен склад, или до 20 работни дни, когато стоката е с доставка от направата на поръчката, без да надвишава 30 работни дни. Ако продуктът не може да бъде доставен, Comshop.bg се задължава да информира за това клиента.

 Доставката на поръчки, съдържащи стоки на стойност над 400лв (с ДДС) е БЕЗПЛАТНА за клиента, ако стоките не са в промоция или клиента не ползва други намаления или отстъпки. Като във всички случаи преди завършването на поръчката Comshop.bg ще посочи на сайта стойността на допълнителните разходи, които клиентът трябва да заплати (ако има такива). Доставките се извършват от понеделник до петък между 09.00 и 18.00 часа и събота между 09.00 и 13.00 часа, с изключение на празнични дни. Изключение може да има за населени места със специален график на обслужване

При доставка с куриер Speedy в деня на доставка ще получите SMS от куриера, че имате пратка за получаване. Ако не бъдете намерен на уречените ден и място и няма друго лице, което да приеме пратката вместо Вас, куриерът оставя стикер, че е идвал и координати, на които да се свържете с него. Пратката се връща в офиса на куриера до поискване от Ваша страна. Ако и на следващия ден не се свържете с нас или куриерската фирма, приемаме поръчката за анулирана. 

Клиентът има възможност да отвори и прегледа съдържанието на пратката преди да плати на куриера. Comshop.bg или представител на куриерската фирма се ангажират да уведомят клиента по телефона или имейл, ако се появят внезапни обстоятелства, възпрепятстващи навременното изпълнение на доставката. Всички стоки са застраховани до момента на получаване и пристигат с документи за гаранция, касова бележка (или фактура, ако има изискана такава). 
Клиентът трябва да прегледа стоката в момента на доставката и предаването й от продавача или куриера и, ако не отговаря на изискванията, да уведоми за това незабавно продавача. Рискът от загуба или повреда на закупените продукти преминава върху клиента в момента, в който клиентът или посочено от него трето лице, различно от избраната от Comshop.bg компания за куриерски услуги приеме стоките.