Ваше законно право е да се откажете от направената онлайн покупка в рамките на 14 дни. Право на отказ от сключения договор имат само тези клиенти, които са Потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите. 

Съгласно договора за дистанционна продажба можете да върнете продукта при ненарушен търговски вид без обективна причина за рекламация в срок от 14 дни, считано от датата на закупуването на стоката или от датата на сключване на договора - при договор за услуги. Когато клиентът е поръчал много стоки с една поръчка, които се доставят отделно, считано от датата, на която клиентът приеме последната стока. Като транспортните разходи са задължение на клиента. Също така можете да изискате връщане на стоката при следните ситуации:
• Наличие на несъответствие с описанието, което сте прочели на сайта. В този случай имате право на избор между възстановяване на сумата или замяна на стоката с нова и корекция на разликата в цената. Разходите за връщане на стоката се поемат от COMSHOP.BG 
• Нарушена опаковка или неработещ продукт до 24 часа от получаването. Можете да изискате замяна на стоката още при получаването, ако установите, че е в лош търговски вид или до 24 часа след получаването, ако не работи коректно. В този случай разходите по връщане на продукта се поемат от COMSHOP.BG 
• Объркана стока при доставката. Ако установите, че стоката, която Ви доставя куриера е различна от тази, която сте поръчали, можете да я върнете на куриера, за да бъде изпратена коректна. Разходите за доставка се поемат от COMSHOP.BG

Клиентът е задължен да информира Comshop.bg за своето намерение да върне закупените стоки или да се откаже от договора от разстояние, като заяви решението си недвусмислено чрез всякакви средства за писмена комуникация (e-mail, или други) и попълвайки ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА ВРЪЩАНЕ НА СТОКА в рамките на посочения срок.
Стоките следва да бъдат върнати в централният офис на COMSHOP.BG в гр.Пловдив, бул. "Руски" 5, с опция за преглед и тест, за да може да бъде прегледано нейното състояние, серийни номера, съответствие с условията на връщане.
В случай, че клиентът упражни правото си на отказ, доставчикът е задължен да му възстанови в пълен размер платените суми не по-късно от 14 календарни дни, считано от датата, на която клиентът е упражнил правото си на отказ от сключения договор. От сумата, която потребителят е платил по договора, се удържат разходите за връщане на стоката, освен ако клиентът е върнал стоката за своя сметка и е уведомил за това доставчика.

• Върнатата стока трябва да бъде в оригинална опаковка и пълна окомплектовка (аксесоари, упътвания, дискове, ръководства, транспортни кашони), включително транспортна опаковка, с приложена оригинална гаранционна карта и копие на платежен документ. 
• Стоката следва да бъде без следи от употреба, без драскотини, наранявания, охлузвания, токов удар и други външни белези по корпуса и екрана. За лаптопи, нетбуци, таблети, смартфони - стоката трябва да е със защитни найлонови покрития около дисплея, клавиатурата и капака, ако е имало такива. 
• Оригиналната опаковка трябва да е здрава, да не е разкъсана, надраскана или повредена. 
• Транспортните разходи за връщане на стока без причина, са за сметка на клиента. 
• Транспортните разходи за връщане на стоки с причина (дефект, разминаване с описанието и др.) са за сметка на Comshop.bg. При закупуване на няколко идентични продукта се позволява връщане на само 1 бройка разопакован продукт. Останалите ще бъдат приети само и единствено, ако всички кутии/опаковки са оригинални и не е повредена тяхната цялост; 
*Транспортните разходи са за сметка на клиента ако техниката е изпратена чрез друга куриерска фирма, различна от Speedy. 
• Ако стоката е била придружена с подарък, трябва да се върне и подаръка. 
• Сomshop.bg си запазва правото да откаже връщането на продукти от клиенти, които злоупотребяват с използването на тази услуга.

Изключения

Не се възстановяват суми за извършени услуги: 

• ремонт; 
• инсталация на софтуер; 
• сключени застраховки на техниката; 
• закупени допълнителни гаранции; 
• транспортни разходи, такси при плащане и наложен платеж (при връщане на техника не се възстановяват разходите за транспорт, такси при плащане или наложен платеж, заплатени от клиента по време на покупката);

Не се възстановяват суми за:

• Стока, която не е в оригиналната опаковка или липсват части от нея, както и наранен, изтрит или скъсан сериен номер и/или гаранционна лепенка; 
• Стока с лош вид и видими следи от употреба - драскотини по корпуса, клавиатурата, екрана, зарядни и др. драскотини; 
• Видео и aудио записи, компютърни програми, игри и друг вид софтуер, които се предлагат в дигитален формат (на CD, DVD и т.н.); 
• Консумативи (батерии, тонери, канцеларски материали и др), чийто опаковки са били разпечатани; 
• Лаптопи и компютри с предварително инсталирана операционна система, ако същата е била изтрита и заменена с друга; 
• Лаптопи Toshiba с регистрирана гаранция "No matter what" и "Reliability", лаптопи Asus с регистрирана гаранция "Reliability", лаптопи Acer с регистрирана гаранция "Promise";
• Продукти, на които е била сменена операционната система или други програми, които са присъствали при доставката на продукта; 
• Оборудване, защитено от пароли, въведени от потребителя или конфигуриран по поръчка за потребителски акаунти, което предотвратява привеждане на устройството към първоначалното му софтуерно състояние; 
Специални поръчки (специална поръчка е стока, която не е налична в склада на Comshop.bg и ще бъде поръчана специално за конкретен клиент. Comshop.bg ще уведоми предварително клиента, че стоката е специална поръчка и за нея не важат условията за връщане на стоките); 
• Принтери или мултифункционални устройства, на които консумативите са били разопаковани и монтирани;

*Забележка: Запазване на информация 
Comshop.bg не носи отговорност за каквато и да е информация записана на преносим компютър, настолен компютър, таблет, смартфон или твърд диск. Всяка информация ще бъде изтрита при връщане на стоката.